Subject: Taotlus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:51:19 +0300

Tere

Saatsime eelmisel kolmapäeval (5. juunil) taotluse isikuandmete
töötlemiseks teadusuuringus (piirkondliku avaliku arvamuse uuringu
läbiviimiseks).

Kas saite taotluse kätte ja peame veel midagi täiendavalt tegema? Millal
võib vastust oodata?

Tervitades

Rika Margat

Strateegilise kommunikatsiooni planeerija

Strateegilise kommunikatsiooni osakond

Kaitseministeerium

717 0027 | 5304 5751 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium>
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>  |
<https://twitter.com/kaitsemin>  |
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.